Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een account aanmaken bij Zoebie.nl?
Je kunt een account aanmaken door rechts bovenin op 'Registreren' te klikken. Bij mobiele apparaten druk je rechts bovenin op het menu icoon en daarna op 'Registreren'.
Ik moet bij het registreren een code invullen maar ik ontvang geen e-mail met bevestigingscode?
Het kan zijn dat de e-mail in de spambox terecht is gekomen. Kijk dus ook de Ongewenste of Overige mail na.
Hoe kan ik met Facebook op Zoebie inloggen?
Gebruik de blauwe 'Inloggen met Facebook' knop op de inlog- of registratiepagina. Bij de eerste keer dat je inlogt worden er een aantal gegevens gevraagd. Daarna kun je voortaan zonder gebruikersnaam of wachtwoord op onze website inloggen.
Ik kan niet inloggen?
Voordat je kunt inloggen moet je eerst een account hebben aangemaakt. Als je een account hebt, kan het zijn dat het wachtwoord verkeerd is. Vraag dan een nieuw wachtwoord aan bij ‘wachtwoord vergeten’.
Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?
Jouw gegevens worden uitsluitend gebruikt om de diensten op Zoebie.nl in goede banen te leiden. Al jouw gegevens zijn beveiligd en worden uitsluitend voor de diensten gebruikt die Zoebie.nl levert.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de inlogpagina bij 'wachtwoord vergeten'.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Je kunt jouw gegevens wijzigen, wanneer je bent ingelogd en je kiest voor 'gegevens wijzigen' door op je gebruikersnaam te klikken. Op mobiele apparaten druk je rechts bovenin op het menu icoon.
Hoe kan ik uitloggen met mijn profiel?
Klik op je gebruikersnaam en kies dan voor 'Uitloggen'. Op mobiele apparaten druk je rechts bovenin op het menu icoon.
Kan ik mijn account ook wissen?
Wanneer je een account wilt wissen, neem dan contact op met Zoebie.nl met het verzoek of jouw account gewist kan worden. Contactgegevens staan onder het kopje ‘contact’.
Ik heb een deal betaald, maar ik heb geen waardebon (meer)?
Wanneer je de deal hebt betaald krijg je de waardebon altijd opgestuurd naar je e-mailadres. Als je  de waardebon niet meer kunt vinden, kun je de waardebon ook downloaden bij ‘Mijn deals’.
Hoe werkt een waardebon?
Op de waardebon staat een uniek nummer dat de aanbieder nodig heeft om de waardebon in te nemen. Neem altijd de waardebon mee naar het uitje. Kijk altijd goed of je vooraf dient te reserveren en neem bij twijfel contact op met de aanbieder.
Ik heb een klacht wat kan ik het beste doen?
Als je een klacht hebt kun je een e-mail sturen naar Zoebie.nl. Alle gegevens staan vermeld onder het kopje ‘contact’.

OK